szara zélet!

Mindig lát valamit az ember, amit tiszta szívből lehet utáni. Ha nem adja ki valahogy magából, a végén belülről teljesen elönti a szar, és átveszi az irányítást.

Friss topikok

  • Zsirparaszt: Milyen az élet a CIB online marketingosztályán, repülőmalac kolléga? (2008.01.24. 22:41) Buzi CIB

Linkblog

És ez akkor most hogy?

Uram irgalmazz, Krisztus kegyelmezz, Mária hozzál gyorsan sört!

Buzi CIB

2008.01.15. 22:27 | Zsirparaszt | 2 komment

No, itt az ideje az első postnak, bár még dizájn nincs. Nagyon felgyűlt az, aminek nem szabad.

Bő egy éve hagytam ott az OTP-t, mert meguntam, hogy azért is fizetnem kell, ha rájuk gondolok, és a legminimálisabb dolgot (érsd: egy lakástakarék-pénztár értesítési cím megváltozását) is csak minimum fél órás sorban állás és alulképzett rugalmatlan ügyinzők "nemtudomjain" való áttiprás árán lehet megoldani. Ezt majd egyzer egy külön postban, mert megér annyit. Hurrá, itt a CIB, mindent lehet a neten, ráadásul ócsójér'.

Na, eddig a bankegyesülésdi dologig minden rendben volt. Bár kisebb nyűglődések voltak, de bizalom bankjához képest így is leányálom. De most megjött a fekete leves. Sikerült kitiltatni magam a netbankból. Valószínűleg az én hibám (de az iszonytató kavarodásról olvasgatva már ebben sem vagyok biztos), de mi az istenért kell folyamatosan változtatgatni a jelszavamat?!?!?

No de sebaj, cibhuszonnégy telefonon. Nem lehet bejelentkezni. Rossz a kód szerintük. Tuti, hogy nem. Nembaj, személyesen bankfiókban új kód. Mondom, nézzük meg a nebankot. ŐK SEM TUDNAK BELÉPNI. No, erre mondják vidéken, hogy ez a kemény, nem a faszom Tarzan sarka.

Sebaj. Majd otthon. Előre figyelmeztet a drága robotnő, hogy nagy a sorban állás a dróton. Nem adom fel. Sikertelen azonosítás. Ügyintéző nagyon sajnálja, de üzemzavar. Én jóindulatúan várok egy hetet, majd most. De nem. Ügyintéző megint kapcsol. Banki zárás vagy mi van, telegrácsoljak egy fél óra múlva. Nem mértem, de újra telefon. Most sem megy. Ügyintéző kapcsol. Most éppen rendszerfrissítés. Telefon holnap.

Na, inkább kapjátok be bő nyállal. Van olyan bank, ami egy nem túl nagy igényű lakossági ügyfél havi néhány utalását és évi egy-két új problémáját tudja normálisan kezelni? HELP!

A poén a végére:

Az év internetes bankja: OTP

Az év bankja: CIB

Azt hiszem, hogy a f*sznak a rossz végén állok.

 

Címkék: szar bank

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirparaszt.blog.hu/api/trackback/id/tr21299046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macika.fly 2008.01.22. 09:04:54

... ne aggódj... én is CIB-es vagyok, meg dolgoztam banki informatikusként.... ezt simán csak elkúrták... viszont mentségükre legyen mondva, hogy az egyesülésig nem volt SOHA semmi gond, sem a netbankon, sem a telefonoson...
Amennyire hallottam, minden hibát kijavítottak, gyakorlatilag 2 hétig szarakodott a rendszer, most már minden OK.
Ha megnézel mondjuk egy átlagos Internet vagy kábeltévé szerződést (ÁSZF) 97%-os rendelkezésre állást biztosítanak... az ugyen 10 teljes nap kiesés, és még nem is szólhatsz, vagy követelhetsz vissza pénzt a havi előfizetési díjból...
Ehhez képest most két hétig hektikus volt a működés a CIB-nél (én egy csomószor be tudtam lépni, igaz egy csomószor meg nem).. de még messze jobb, mint a zotp, elsőbank vagy kh...szerintem...
Egyébként jó még a citibank net csomagja is... nézz utána...

Zsirparaszt 2008.01.24. 22:41:47

Milyen az élet a CIB online marketingosztályán, repülőmalac kolléga?
süti beállítások módosítása