No, itt az ideje az első postnak, bár még dizájn nincs. Nagyon felgyűlt az, aminek nem szabad.
Bő egy éve hagytam ott az OTP-t, mert meguntam, hogy azért is fizetnem kell, ha rájuk gondolok, és a legminimálisabb dolgot (érsd: egy lakástakarék-pénztár értesítési cím megváltozását) is csak minimum fél órás sorban állás és alulképzett rugalmatlan ügyinzők "nemtudomjain" való áttiprás árán lehet megoldani. Ezt majd egyzer egy külön postban, mert megér annyit. Hurrá, itt a CIB, mindent lehet a neten, ráadásul ócsójér'.
Na, eddig a bankegyesülésdi dologig minden rendben volt. Bár kisebb nyűglődések voltak, de bizalom bankjához képest így is leányálom. De most megjött a fekete leves. Sikerült kitiltatni magam a netbankból. Valószínűleg az én hibám (de az iszonytató kavarodásról olvasgatva már ebben sem vagyok biztos), de mi az istenért kell folyamatosan változtatgatni a jelszavamat?!?!?
No de sebaj, cibhuszonnégy telefonon. Nem lehet bejelentkezni. Rossz a kód szerintük. Tuti, hogy nem. Nembaj, személyesen bankfiókban új kód. Mondom, nézzük meg a nebankot. ŐK SEM TUDNAK BELÉPNI. No, erre mondják vidéken, hogy ez a kemény, nem a faszom Tarzan sarka.
Sebaj. Majd otthon. Előre figyelmeztet a drága robotnő, hogy nagy a sorban állás a dróton. Nem adom fel. Sikertelen azonosítás. Ügyintéző nagyon sajnálja, de üzemzavar. Én jóindulatúan várok egy hetet, majd most. De nem. Ügyintéző megint kapcsol. Banki zárás vagy mi van, telegrácsoljak egy fél óra múlva. Nem mértem, de újra telefon. Most sem megy. Ügyintéző kapcsol. Most éppen rendszerfrissítés. Telefon holnap.
Na, inkább kapjátok be bő nyállal. Van olyan bank, ami egy nem túl nagy igényű lakossági ügyfél havi néhány utalását és évi egy-két új problémáját tudja normálisan kezelni? HELP!
A poén a végére:
Az év internetes bankja: OTP
Az év bankja: CIB
Azt hiszem, hogy a f*sznak a rossz végén állok.